Błąd logowania za pomocą certyfikatu
Wystąpił błąd podczas próby logowania za pomocą certyfikatu klienta. Możliwe przyczyny:
- anulowano proces logowania certyfikatem,
- brak obsługi logowania za pomoca certyfikatu klienta w Twojej przeglądarce,
- brak zainstalowanych odpowiednich certyfikatów klienta w przeglądarce lub systemie,
- korzystanie z certyfikatu klienta wystawionego na starą nazwę konta.
Jeśli zmieniłeś nazwę konta, musisz wygenerować nowy certyfikat z nową nazwą.
Sprawdź jak skorzystać z logowania certyfikatem klienta w przeglądarce:
- instrukcja pobierania certyfikatu z serwisu eLogin,
- Internet Explorer, Google Chrome (Windows) – przeglądarki korzystają z certyfikatów zainstalowanych w systemie Windows,
- Google Chrome (Android) – w celu instalacji certyfikatu klienta, należy postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie telefonu po uruchomieniu pobranego certyfikatu,
- Mozilla Firefox – instrukcja instalacji certyfikatu klienta w oprogramowaniu firmy Mozilla,
- Opera – instrukcja instalacji certyfikatu klienta w przeglądarce Opera.